Min lilla saga (';

-BLABLABLABLABLA, sa pappa'
Jag förstod igentligen ingenting men jag nickade och log.
Pappa var som en mamma och pappa för mig. Min mamma är död. Hon dog av dom elaka Vikingarna.
I bland  när jag var liten och mamma levde, kunnde vi sitta vid elden och berätta historier om Vikingarna. Men mamma o pappa säger att det är trams, tills mamma fördesbort av dom. Jag väcktes ur mina tankar av att pappa knackade mig på huvudet.
- Lykke, gå och köp dig ett par karameller.
Pappa var kung över en STOR by i Frankrike. Och jag var hans dotter, o jag heter Lykke. Jag ropade på min hund UNO. Jga orkade inte sätta på mig skor, så jag och UNO börja springa till marknaden. Jag köpte mina karameller och sprang till stranden. Jag satte mig på klippan vid havet och bara lät mitt ansikte brännas mot det varma solen. Plötsligt var det något som täcktes för solen. Jag slog upp mina ögon och fick se ett Vikinga skäpp. Jag tog tag i UNO'S halsband och gömde mig bakom en buske.

Merr? :O


Kommentarer
Postat av: olis the best

jaa mer!

2011-06-29 @ 11:12:29
Postat av: !_Jacob_!

MEEEEEEEEEEEEEER

2011-06-29 @ 20:16:52
URL: http://haringenblogg.blogg.se/
Postat av: carro carrolina

mer gmn min <3 <3 <3

2011-07-14 @ 23:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0